Termeni și condiții

Această secțiune stabilește condițiile în care puteți folosi site-ul www.takanaka.ro (numit în continuare "site-ul"). Folosirea site-ului presupune oricare dintre următoarele activități: vizitarea sa, înregistrarea ca utilizator, cât și cumpărarea produselor. În continuare veți fi numit utilizator, client sau beneficiar. Site-ul are dreptul de a modifica această secțiune fără o notificare prealabilă, fiind în responsabilitatea dvs. de a verifica cea mai recentă versiune urmând link-ul "Termeni și condiții". Folosirea site-ului în oricare dintre modalitățile prezentate mai sus presupune acceptarea de către dvs. fără rezerve, a acestor termeni și condiții. În situația în care nu sunteți de acord cu termenii și condițiile, aveți posibilitatea de a părăsi site-ul sau de a nu lansa comenzi.

Site-ul este administrat de societatea BSB SPORTS & SERVICES SRL, cu sediul social în Str. Zăgazului nr. 4E, Parter, Camera 2, Scara. B, ap. B4, București, Sector 1, având număr de ordine la Oficiul Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București J40/3664/21.03.2013, având CUI RO17907625, deținătoare a drepturilor asupra mărcii TAKANAKA.RO CATERING & EVENTS, numită pe acest site "Takanaka".

Takanaka vă pune la dispoziție preparate culinare gustoase și sănătoase, tradiționale sau internaționale, cu livrare la domiciliu sau la birou. De asemenea, Takanaka asigură meniuri complete pentru evenimente corporate, mese festive, coffee break, nunți, botezuri sau zile de naștere, asigurând, la cerere și contracost, transport, personal de servire, decorare locație, echipament necesar servirii mâncărurilor, set-up (tacâmuri, farfurii, pahare), scaune (cu huse sau fără), fețe de masă, șervețele, servicii auxiliare. Dacă sunteți interesați, vă rugăm să ne contactați pentru detalii suplimentare.

Completarea datelor de livrare si trimiterea comenzii

Pentru a putea efectua comenzi online completați câmpurile care se deschid atunci când accesați secțiunile Login sau Comandă online acum, datele solicitate fiind necesare pentru identificarea, livrarea și facturarea comenzii dumneavoastră, în lipsa unor astfel de informații comanda neputând fi preluată.

După ce ați specificat toate informațiile solicitate, apăsați butonul "Trimite Comanda". Contul dumneavoastră va fi creat, dacă încă nu aveți unul, și veți primi un email cu informații referitoare la comandă. Acest e-mail nu va reprezenta o confirmare de comandă, ci numai o informare cu privire la produsele comandate. Confirmarea comenzii se va face telefonic de către un operator Takanaka. După ce ați adăugat toate preparatele în coș, apăsați butonul Plasează comanda și completați detaliile de facturare pe persoană fizică sau persoană juridică.

În cazul în care sunteți persoană juridică, completați datele necesare emiterii facturii cu nume firma, CUI și număr înregistrare la registrul comerțului, aceste date fiind obligatorii. Adresa de facturare trebuie precizată numai în cazul în care este diferită de adresa de livrare.

Pentru a finaliza comanda, indicați modalitatea de plată – card sau transfer bancar. Dacă ați optat pentru opțiunea transfer bancar, în scurt timp, sistemul va genera o factură proforma, iar dumneavoastră veți fi contactat în cel mai scurt timp de un operator Takanaka pentru confirmarea comenzii. În aceleași timp, veți primi pe e-mail, datele contului dumneavoastră de logare pe takanaka.ro, astfel încât data viitoare când comandați, procesul să fie și mai rapid.

Păstrarea în siguranța a parolei de acces reprezintă responsabilitatea dumneavoastră. În caz de pierdere a ei, vă rugăm să ne înștiințați, utilizând formularul de corespondență din subsolul paginii.

Important!

  • Prețurile includ TVA.
  • Nu primim comenzi prin telefon.
  • Fotografiile sunt informative, nu creează informații contractuale.
  • Toate informațiile utilizate pentru descrierea produselor, disponibile pe site, sunt informative.
  • Prin plasarea comenzii vă exprimați acordul de a fi contactat prin orice mijloc de comunicare – telefon, e-mail – utilizat de Takanaka.
  • Takanaka nu poate fi ținută responsabilă pentru nici un cost suplimentar suportat de către Cumpărător.
  • O relație contractuală între părți se va fi creat numai la momentul confirmării comenzii de către Takanaka.

Comenzi evenimente

Pentru evenimente, comanda trebuie făcută cu cel puțin 3 zile (72 de ore) înainte de data livrării, în zilele lucrătoare, de luni până vineri inclusiv. Sâmbătă și duminică nu preluăm comenzi, doar livrăm acele comenzi efectuate și confirmate în timpul săptămânii.

Personal, echipamente și transport pot fi puse la dispoziția doritorilor, în condiții contractuale. Pentru astfel de servicii suplimentare comanda nu se va putea face online. Mai multe detalii vă poate oferi un operator Takanaka, la numerele de telefon 0721 000 026.

Preluarea comenzilor

Suma minimă, obligatorie, pentru care se efectuează comenzi la Takanaka este de 1.000 lei, iar în cazul unor preparate/produse există o cantitate minimă care trebuie comandată. Aceste produse sunt marcate pe site, fiind indicate atât produsul, cât și cantitatea minimă.

Fiecare comanda este preluata de către un operator și confirmată telefonic de către client. Livrarea comenzii se va face în cel mai scurt timp posibil, dar în termenul menționat mai sus, perioada de livrare variind în funcție de comandă, distanță și condițiile de trafic.

Comanda poate fi modificată/anulată cu minim 36 de ore înainte de data livrării. Pentru modificarea/anularea comenzii logați-vă cu datele contului dumneavoastră, găsiți comanda salvată și, după caz, adăugați sau ștergeți preparate în comandă sau anulați comanda.

Anularea comenzii o puteți face de luni până vineri, între orele 8.00 – 16:00, cu minim 36 de ore înaintea datei livrării, prin transmiterea unui mesaj la office@takanaka.ro ori la telefon 0721 000 026. Trimiteți formularul de comandă, iar noi vă vom confirma via e-mail sau telefon după ce am procesat informațiile.

O comandă pentru o zi de luni trebuie anulată în ziua de vineri de dinainte. Nu se acceptă anulări în weekend-uri. În caz de nerespectare a condițiilor anulării comenzii, factura se plătește integral.

Livrarea produselor

Takanaka se obligă să asigure beneficiarului produsele pe care acesta din urmă le va comanda online, în cantitățile, calitatea, și la adresa indicată de beneficiar.

Livrarea este gratuită doar în cazul comenzilor care depășesc suma de 3.000 de lei. Pentru comenzile a căror valoare se încadrează între comanda minima, de 1.000 lei, și 3.000 lei, tariful pentru livrare este de 5 lei/km, care se va adăuga la prețul produselor comandate.

Livrarea produselor se va face exclusiv în zona de livrare, pe care o veți găsi urmând link-ul "Zone de livrare". Este în responsabilitatea dvs. să verificați înainte de plasarea comenzii dacă vă aflați în zona de livrare pe care o acoperă Takanaka.

Plata produselor

Prețurile produselor Takanaka sunt afișate în Meniu și includ TVA.

Plata se face în 24 de ore de la confirmarea comenzii de către un operator Takanaka, fie cu cardul, fie prin transfer bancar, pe baza facturii proforme pe care o primiți pe e-mail. Comanda trebuie plasată cu cel puțin 72 de ore înaintea datei de livrare.

Coșul de cumpărături

Coșul de cumpărături conține toate produsele pe care dumneavoastră le-ați selectat. Aici, puteți actualiza cantitățile fiecărui produs (un produs este adăugat în cos cu cantitatea 1). Înainte de plasarea comenzii, aveți posibilitatea de renunța la unul sau mai multe produse sau de a suplimenta numărul de produse, prin apăsarea butonului "Actualizează coșul". Daca doriți să cumpărați și alte produse, folosiți butonul "Continua cumpărăturile" pentru a reveni la ultima listare de produse. Pentru a vizualiza detaliile unui produs aflat în coșul de cumpărături, faceți click pe numele acestuia.

În vederea emiterii facturii fiscale vă rugăm să completați următoarele câmpuri, după caz: Persoană fizică/juridică, Adresă, CIF/CNP. Sunteți răspunzător pentru exactitatea datelor pe care le introduceți.

Alte condiții contractuale
(acestea se pot găsi și pe verso al facturii care va însoți livrarea).

Prețul și modalitatea de plată

Prețul produselor livrate de Takanaka beneficiarului va fi achitat de către acesta din urmă cel mai târziu în 72 de ore dela livrare, în numerar, prin card bancar sau prin virament bancar, în contul Takanaka nr. RO73 BACX 0000 0000 3210 1250, deschis la banca UniCredit Țiriac Bank – Pipera. Factura se va emite odată cu livrarea comenzii de către Takanaka și va însoți produsele livrate. Prețul unitar al produselor este menționat în cuprinsul facturii, beneficiarul obligându-se să achite prețul produselor recepționate în condițiile stabilite aici.

În cazul în care beneficiarul nu își îndeplinește obligația de plată a prețului în termen de 72 ore de la ultima livrare, Takanaka are dreptul de a suspenda livrarea produselor până la plata integrală a acestora, fără a se considera în culpă contractuală, Beneficiarul fiind de drept în întârziere.

În cazul întârzierilor în efectuarea plății de către beneficiar, respectiv în caz de întârziere în efectuarea livrării de către Takanaka din motive ce nu țin de cazuri de forță majoră, pentru o perioadă mai mare de 30 de zile, partea care nu se află în culpă are dreptul ca, să considere contractul, în temeiul art. 1.553 NCC, ca fiind desființat de plin drept, fără a fi necesară o notificare prealabilă, intervenția unei instanțe judecătorești sau orice alta formalitate.

Condiții de Comandă și Livrare

Takanaka va livra produsele beneficiarului pe bază de comandă, trimisă cu 3 zile (72 de ore) zile/ore înainte de livrare pe e-mail la adresele office@takanaka.ro sau chef@takanaka.ro.

Takanaka va livra produsele sub rezerva disponibilității acestora sau a ingredientelor în stocul său. În acest sens, Takanaka nu va avea obligația confirmării tuturor comenzilor beneficiarului, dar va avea obligația livrării tuturor comenzilor confirmate.

Livrarea produselor se va face în termen de 3 zile (72 de ore) zile/ore de la confirmarea comenzii.

În situația în care, din diferite motive, livrarea nu se poate face în termenul stabilit mai sus, părțile vor stabili de comun acord, la momentul recepționării comenzii de către Takanaka, termenul în care se va face comanda. În cazul în care nu se poate ajunge la un consens, părțile vor putea denunța contractul ori renunța la comanda respectivă, fără plata de daune interese, cu excepția obligațiilor deja scadente existente între părți.

Produsele comandate de către beneficiar vor fi transportate la sediul acestuia de către Takanaka în termenele de livrare convenit prin comanda corespunzătoare livrării.

Produsele furnizate vor fi însoțite de aviz de expediție, factură, declarație de conformitate si alte acte necesare conform legii, în funcție de natura și specificul produselor comandate.

Recepția mărfurilor se va face de către beneficiar prin oricare dintre prepușii săi (în scopul acestui contract "prepus" înseamnă administrator, director, angajat, asociat, împuternicit, colaborator, fără ca enumerarea sa fie limitativă) la sediul beneficiarului, ocazie cu care se identifică și se constată calitatea și cantitatea acestora.

Semnătura de recepție a produselor pe factură sau pe avizul de expediție atestă recepția produselor, respectiv acceptarea calității și cantității produselor de către beneficiar fără obiecțiuni.

Refuzul nejustificat al recepționării unor produse, precum și lipsa oricărei persoane la adresa indicată nu-l scutesc pe beneficiar de obligația de a plăti produsele pe care le-a comandat, sau de a executa celelalte obligații.

Refuzul nejustificat al beneficiarului de a semna avizul de expediție sau factura, precum și refuzul de a primi/ridica produsele comandate, atrag răspunderea beneficiarului, acesta fiind obligat să plătească integral prețul produsele comandate și eventualele cheltuieli de transport, în termen de 5 zile calendaristice de la data la care bunurile urmau a fi livrate.

Produsele constatate lipsă cu ocazia recepției, sau necorespunzătoare, vor fi înlocuite de Takanaka pe cheltuiala sa. De comun acord, părțile pot hotărî reducerea corespunzătoare a prețului comenzii.

Orice reclamație ulterioară recepționării produselor se va putea face în maxim 2 (două) ore de la livrare la adresa de e-mail de pe site, în caz contrar livrarea fiind considerată conformă. Constatarea și preluarea produselor se va face în maxim patru ore de la primirea reclamației, la sediul beneficiarului. În situația în care se va dovedi că produsele reclamate nu corespund cu cele aflate în formularul de comandă, Takanaka va returna în două zile contravaloarea produselor neconforme.

Takanaka are dreptul să suspende livrarea produselor deja contractate în baza unei comenzi a beneficiarului în cazul în care acesta nu plătește prețul produselor livrate și ajunse la scadență.

Takanaka are dreptul de a anula o comandă, chiar confirmată, în situația în care are suspiciuni că respectiva comandă nu va fi achitată, nu va fi preluată de beneficiar, datele introduse de beneficiar nu sunt corecte, adresa de livrare se află în afara ariei de acoperire, precum și pentru alte motive asemănătoare.

Takanaka are dreptul de a-și selecta clientela.

Obligațiile Takanaka:

Va preda beneficiarului produsele care fac obiectul comenzilor confirmate.

Va livra produsele din comenzile confirmate în condițiile de cantitate și calitate, la data și ora stabilite aici.

Obligațiile beneficiarului

Va plăti contravaloarea produselor comandate în condițiile prevăzute în acest document.

Va recepționa produsele comandate, ocazie cu care va semna avizul de expediție sau factura. Proprietatea asupra produselor se transferă la beneficiar în momentul livrării. Data livrării este considerată data semnării avizului de expediție sau a facturii.

Protecția datelor personale

Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecția vieții private in sectorul comunicațiilor electronice, BSB SPORTS & SERVICES SRL are obligația de a administra, în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră. Scopul colectării datelor este livrarea comenzii către dumneavoastră.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiați de dreptul de acces, de intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justiției. Totodată, aveți dreptul sa va opuneți prelucrării datelor personale care va privesc si sa solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteți adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata pe adresa de email office@takanaka.ro.

Absolvire de răspundere a Takanaka

Takanaka nu răspunde pentru:

  • Faptul că produsele sau informațiile de pe site, calitatea acestora ar putea să nu îndeplinească toate cerințele dvs.;
  • Lipsa din oferta curentă a unor produse prezentate pe site;
  • Erori sau întreruperi în prestarea serviciilor;
  • Necorectarea oricăror erori în program;
  • Pierderi de informații din cauza programelor informatice utilizate, în ciuda măsurilor de securitate pe care le folosește;
  • Orice pierdere cauzată de serverul pe care este găzduit site-ul;
  • Beneficiul nerealizat al Beneficiarului;

Confidențialitatea datelor personale

BSB SPORTS & SERVICES SRL se angajează sa respecte confidențialitatea datelor clienților săi si se angajează sa nu transmită datele personale ale clienților către terți.

Datele personale ale utilizatorului vor putea fi folosite de către BSB SPORTS & SERVICES SRL, prin site-ul Takanaka, numai in scopul declarat al acestui site, pentru a trimite utilizatorului confirmarea si livrarea comenzilor.

Legislație și jurisdicție

Legea aplicabilă acestor termeni și condiții este legea română. În situația apariției unor litigii, acestea vor fi soluționate de către instanțele competente dela sediul Takanaka.