Întrebări frecvente

1. Cu cât timp înainte trebuie să comand?
Comanda trebuie făcută cu cel puţin 3 zile (72 de ore) înainte de data livrării. Nu preluăm comenzi în weekend, dar livrăm.
2. Pot să anulez comanda?
O comandă poate fi anulată de luni până vineri, între ore 8.00 – 16:00, cu cel puţin 36 de ore înaintea datei livrării, prin transmiterea unui mesaj la office@takanaka.ro ori la telefon 0721 000 026. O comandă pentru o zi de luni trebuie anulată în vinerea de dinainte. Nu acceptăm anulări în weekend-uri. Dacă evenimentul nu este anulat în intervalul menţionat, factura se plăteşte integral. Vă rugăm să consultaţi secţiunea Termeni și condiții.
3. Cum pot să modific sau să anulez comanda?
Logaţi-vă cu datele contului dumneavoastră, găsiţi comanda salvată şi editaţi/ştergeţi sau adăugaţi preparatele sau anulaţi comanda. Trimite-ţi formularul de comandă, iar noi vă vom confirma via e-mail sau telefon, după ce am procesat informaţiile. Comanda poate fi modificată/anulată cu cel puţin 36 de ore înainte de data livrării.
4. Cum plătesc?
Plata se face fie online, cu cardul, fie prin transfer bancar pe baza unei facturi proforme emise. Preţurile afişate includ TVA. Factura trebuie plătită în cel mult 72 de ore de la livrare.
5. Livrarea este gratuită?
Livrarea NU este gratuită decât în cazul comenzilor care depăşeşc 3.000 de lei. Tariful pentru livrare este de 5 lei/km.
6. Pot să închiriez echipament?
Echipamentele necesare unei bune organizări a evenimentului se închiriază şi se stabilesc împreună cu unul dintre operatorii noştri, în funcţie de meniul ales şi de tipul evenimentului dumneavoastră. De asemenea, orele de livrare vor fi stabilite de comun acord.

Pentru mai multe informații accesați secțiunea Termeni și condiții